www.mands.hu Advertisement
Nyitólap arrow Üzletágak arrow Üzemeltetés
Ma 2019. június 17. hétf., Laura napja van. Holnap Levente napja lesz.
 
 
Üzemeltetési üzletág PDF Nyomtatás E-mail

Üzemeltetési, rendszerfelügyeleti tevékenységünk célja ügyfeleink informatikai eszközeinek és rendszerének szakmai felügyelete, ezen belül:

  • a központi Help-Desk funkció biztosítása, telefonos segítségadás;
  • a működési szabályzat kidolgozása;
  • a garanciális és garancián túli hibák regisztrálása, és intézkedés azok elhárításáról;
  • garancián túli hardver- és szoftverhibák javítása;
  • az üzemeltetési feladatok ellátása, az üzemeltetési kézikönyv kidolgozása, üzemeltetési terv készítése;
  • a rendszergazdai feladatok ellátása, újabb verziójú alkalmazások telepítése;
  • a szerverek rendszeres időszaki és teljes mentése, a mentési stratégia kidolgozása, szükség esetén az alkalmazások mentett adatainak visszaállítása;
  • az alkalmazásokat futtató szerverek jogosultsági adatainak folyamatos karbantartása;
  • rendszergazdai tevékenység;
  • igény szerint az új rendszerek számára tesztelési, fejlesztői és oktatási környezet kialakítása;
  • a helyi hálózatok működtetése, a hálózati problémák kezelése;
  • az üzemeltetési alkalmazások érintett hálózatának, az alkalmazásszervereknek, a központi hálózati eszközöknek folyamatos monitorozása, az eszközök, berendezések, elérhetőségek rendszeres ellenőrzése, felügyelete;
  • időszaki ellenőrző karbantartás végzése, a kellékanyagok szakszerű cseréje;
  • felhasználói informatikai támogatás;
  • a stratégiai tervezéshez szükséges szakértői és szaktanácsadói támogatás biztosítása;
  • a kialakításra kerülő rendszerek fejlesztői támogatása;
  • mindazon technikai nyilvántartások kezelése, amelyek a fenti feladatok ellátásához szükségesek.

A kapcsolódó üzemeltetési tevékenységeket heti, napi vagy akár 7*24 órás rendszerességgel látjuk el a rendszer bonyolultságától, nagyságától, vagy ügyfeleink igényétől függően. Partnereink információs rendszereinek működését segíti a szerződéstől függően akár nonstop hívható, konzultációs és hibaügyeleti Help-Desk szolgáltatásunk. A hibabejelentés fogadására közvetlen telefonszámot, elektronikus levélcímet tartunk fenn, de lehetőség van a hiba bejelentésére a hiba.mands.hu címre kattintva is.

 

 
 
Top! Top!